Mimoměsto – mimo (odpověď na recenzi z phoenixrise.blog.cz)

Mame s pritelem take velmi podobnou zkusenost. Dovolala jsme se az po nekolikatem pokusu. Na email nam samozrejme nikdo neodpovedel. Pri vstupu do restaurace nas zaujal podivny rozruch mezi hosty, kdy jedna dvojice jiz nevydrzela ignoraci ze strany podniku (nemožnost dovolat se kvůli rezervaci) a zavolala na pomoc policii. Takze na pocatek to bylo pekne entree. Na predkrm jsme cekaly zhruba hodinu.  Mezitim jsme sledovali s pobavením  dalsi zastup nespokojenych a cekajich hostu, nekteri byli velmi rozezleni. Celkova doba cekani na 3 pokrmy byla 2 a pul hodiny. Jidlo bylo v podstate chutne, nemuzeme si ztezovat. Zklamalo nas, ze ryby vubec nebyly v nabidce.  Obsluha byla velmi zoufala, tohleto divadlo, jsem zatim nikde nezazila.  Třikrát procházel okolo s prázdnýma rukama, ale použité talíře neodnesl.  Pak připravené jídlo od kuchaře (je zde otevřená kuchyň – což je sympatická záležitost).
Myslim, ze to byla ukazka, jak se totalne znemoznit pred hosty a vsechny odradit od pristi navstevy.

Příště přijdem asi jen v případě kdy majitel na web vyvěsí nápis “Máme novou profesionální obsluhu”.

Comments are closed.